Nedladdningstips | Småbarnposer

Eftersom att jag älskar att fota småbarn i sims så har jag många poser till dem och här är min topp 3!
 
3.
 Dessa tycker jag är jättebra att fota med när man är i sandlådan (eller ja, vissa) som pose29, pose33 och pose35 (på bilden).Pose32 är nog min favorit eftersom att jag älskar léendet, perfekt för porträttbilder! Poserna är gjorda av Tinuleaf The Sims Recource och går att hitta här.
 
2.
 Dessa är gjorda av Marty P och är verkligen jättefina, hon har massa barnposer men just dessa är en favorit. Gillar verkligen den fjärde från vänster, superwoman! Poserna går att hitta här.
 
1.
 Dessa är verkligen mina favoriter, tycker att dom är jättesöta. Det finns bland annat en pose med att en sim hjälper den andra ner för trappan, supergulliga! Dessa är gjorda av Lisa CageThe Sims Resource och går att hitta här.