TS4: Roos • Ajabaja!

Idag skriver vi ifrån Cecilias perspektiv! :)
Idag tänkte jag börja min dag med att äta lite tilapila och då behöver man pensla på lite ägg för att få alla kryddor att fastna ordentligt. Jag själv tycker att det blir mycket godare!
Det fick bli sallad och citroner till, mums!
Sen gick jag och matade lilla Oliver för annars skulle han nog börja skrika på mig. 
(Inte Cecilias perspektiv) Hehe, jag orkade inte ha en bebis så jag åldrade Oliver direkt till ett barn för då brukar det hända lite mer. Nu fortsätter det från Cecilias. :)
Min lilla son♥
Vi tog ett kort tillsammans och jag gillar det såå! Jag la ut det på simstagram och jag fick jättemånga likes, höhö.
Jag tog med Oliver till en klubb där jag brukade hänga på förr med mina kompisar. Vi dansade till lite skön musik och bara tog det lugnt.
 - Mamma, snälla kan jag inte få en ny leksak?
Jag bara skrattade och sa att om han leker lite i sitt labb så kan han definitivt få någon ny leksak eftersom det är ungefär det enda han har.
-Jaaa! Kan vi inte åka hem nu? 
Jag förstod direkt att han ville leka i labbet men jag sa till honom att vi är kvar här en stund till iallafall.
Vi satte oss i baren och jag tog lite cola och Oliver ville inte ha någonting. Vi pratade om seriefigurer som Batman, Superman och Wonderwoman.
När jag tittade bakom mig såg jag Oliver försöka stjäla en lampa! Jag blev så himla överraskad men absolut inte utav glädje.
Jag gav honom en rejäl utskällning och sa att han inte skulle få någon ny leksak innan han har skärpt sig. Man ska ju inte ge om dom inte kan sköta sig. Eller hur?