TS3: Brooks • Kärleksbrev

Idag är inlägget om Angeline skrivet från hennes perspektiv. :) Sen en sak till, när det var söndag hon Angeline så skrev jag inget utan vi hoppar direkt över till måndag istället. ;)
Idag kände jag för att göra lite korv till frukost eftersom det var såå himla längesedan jag åt det. Sen har jag även en vän till mig som gärna skulle vilja smaka på min mat så jag tror att jag tar med en portion till jobbet och sedan springer bort till hans hus som är i närheten av jobbet.
Sen var det ju dags att gå till jobbet, alltid lika roligt! Eftersom jag blev befodrad i fredags fick jag nya jobbkläder på posten i söndags, verkligen jättesköna!
När jag hade lunchrast kom Ericka, min chef och frågade om jag ville bli Ja-sägare. Jag frågade om det var ett skämt och började skratta men hon sa att Peter Linge som var dåvarande Ja-sägare hade slutat och hon tyckte att jag passade bra att stå på den posten. Jag sa glatt ja och återgick sedan till jobbet.
 
När jag hade slutat sprang jag bort till Jespers hus för att lämna korvarna jag grillat åt honom. På bilden säger han "Yes!!!!" och jag börjar skratta för jag har aldrig sett någon vara så glad över att jag har låtit dom smaka på korv.
När jag kom hem hade räkningarna kommit men längst in låg ett fint litet brev med en röd stämpel på jag öppnade det och såg att det var från Christopher. Han hade skrivit riktigt fint och jag började nästan läsa det lite högt.
"Ord är ljuva, men ord kan inte kyssas. Kom hit så kan vi diskutera våra känslor... Jisses! - Christopher"
Åh, jag blev faktiskt lite röd om kinderna, så fint skrivet!
Jag la brevet på skrivbordet och plockade fram min nya karismabok. Hann inte läsa så långt efter som timmen gick fort och magen började kurra, så nu blir det korv!!
När jag satt mig ner plingade det till i telefonen, det var Jesper som hade skickat ett sms om att jag gjort riktigt smarriga korvar så nu får vi hoppas att min är lika god! //Angeline Brooks♥