Mina expansionspaket

The Sims 3 Husdjur
Min favorit expansion hittils! Älskar verkligen hästarna och att sitta och leta djurtillbehör i timmar. Att fota bilder är riktigt kul och att just spela spelet. Det blir en helt ny känsla i spelet, det finns hemlösa katter, hundar som följer sin matte/husse hela tiden och enhörningar som bor i skogen! 
 
När jag skaffade grundspelet så köpte min pappa det och då tyckte han att jag skulle ha husdjur också och det är verkligen inget jag ångrar att jag sa ja till, jättekul att spela!
 
Just att jag helst spelar med hästar beror nog på att jag håller på med hästar när jag inte sitter vid datorn och drömmer verkligen om att ha en häst som är redo att tävla högre än vad jag gör nu. Kan bara tävla bomklass, haha! Har kört en 40cm med min lilla pålle men det gick verkligen åt skogen. Fast i sims är det så sjukt mycket enklare att "uppfostra" hästar. Så gillar ni djur ska ni verkligen skaffa detta expansinspaket för jag är helnöjd med det!
 
The Sims 3 I Rampljuset
Denna expansion kom min pappa hem med när han hade varit och handlat och då hade mina syskon också fått varsitt spel. I början var spelet roligt och det var första gången jag fick pröva på att följa med mina simmar till jobbet. Man får även kolla på shower, delta i shower, ha gig på stora lokaler som iengtligen är kaninhål och sjunga karakoke. 
 
Det roliga med denna expansion är nog att det endast är  underhållning. Man sjunger, kan ta foton i en fotoautomat, åka på den elektriska tjuren och kan trolla t.e.x. Kommer inte på så mycket just nu men det var sjukt längesedan jag spelade med den expansionen. Så om man gillar att följa med till simmens jobb så är det väl ganska roligt men det är inget jag skulle vilja köpa för mina egna pengar, haha.
 
The Sims 3 Årstider
 
En favorit! Om man inte har Årstider är det endast sommar men med Årstider har man alla årstider och man får även med helgdagar. Som kärleksdagen och slappardagen! Spelet blir mer verkligt och det finns ännu mer att göra. :) Det kommer även med vår, sommar, höst och vinterfestivaler, bygga snögubbar, igloos, åka rullskridskor och ha vattenballongskrig. Och det är såklart mer än det men så mycket orkar jag inte skriva. Men jag rekomenderar verkligen denna expansion eftersom det finns så sjukt mycket att göra! 
 
The Sims 3 Leva Livet
Massa familjesaker! Det kommer saker till alla åldrar! Och nu menar jag det! Massa nytt som barnvagn, bal, internatskola, efter skolan aktiviteter, medelålderskris, övningskörning för tonåringar och examen. Sedan får man även med ett nytt yrke som är barnvakt. Det är också jättekul men det är väldigt bindande så man behöver en sim som bor ensam. 
 
Riktigt rolig expansion att leka med och det tar aldrig slut! Så för dig som vill utveckla din sims familjeliv så måste man nästan ha denna expansion! 
 
Tillsist...
 
Vill ni ha en ny familj som håller på med djur?
 
 
 
 
pollcode.com free polls