TS3: Brooks • Fria?

Idag skriver jag från Christophers perspektiv. :)
Idag vaknade jag av att jag hade fått ett svar från min pappa Walter som tyckte att det var jättekul att vi hade fått tvillingar, han hade skrivit såhär:
Jag blev helt till mig när jag såg ditt sms om att ni hade fått tvillingar! Jag önskar verkligen att du och Angeline får en jättefin tid med era barn nu när dom är små, ta hand om er! //Din far, Walter.
 
När jag hade läst klart sms gick jag in i barnrummet för att ta hand om dom små varelserna, först gick jag till Chloé för att hon grät men det gjorde inte Mathias för han sov fortfarande. Jag gosade lite med Chloé och gav henne mat och sen hörde jag Mathias skrika. Bara ta nästa barn!
Mathias är lite lugnare än Chloé eftersom att Mathias verkar vara mer trött. Jag matade honom och han nästan somnade i mina armar.
När jag kollade in i sovrummet sov fortfarande Angeline och jag tänkte att jag inte borde väcka henne efter hur gårdagen var. Så jag bestämde mig för att gå och duscha av mig istället.
Efter att jag hade stängt av duschen satt tvillingarna i gungorna, Angeline hade nog varit uppe och satt dom där. Chloé hade somnat och min lilla son Mathias var vaken och hade jättekul, älskar verkligen dessa små knattar!
Mathias somnade efter en stund och jag gick och tvättade, det är verkligen mycket tvätt som blir och tänk när Chloé och Mathias blir äldre då är det säkert kläder överallt!
Jag fortsatte att städa lite i huset och jag började tänka på om jag borde ta mig modet till att fråga Angeline om vi borde gifta oss. Vi har ju varit ihop ett tag nu och vi har skaffat barn så det borde ju vara perfekt att ha ett bröllop till våren!