TS3: Brooks • Nyinflyttad

Första inlägget på en vecka! Och idag är det skrivet i Angelines perspektiv. :)
Jag vaknade och kände mig väldigt välutvilad men ändå trött. Jag gick upp och lagade till några våfflor för frukosten och kvällsmaten, har inte riktigt lust att laga mat efter jobbet.
Jag sattade mig vid tv:n och käkade mina våfflor, helt plötsligt hoppar den här killen upp och jag börjar gapskratta så jag nästan sätter maten i halsen!
 
Efter ett tag ringer det på dörren och det är min arbetskamrat Viktor som undrar om jag vill ha skjuts. Såklart tackar jag ja eftersom det regnar och jag hade iengtligen tänkt cykla.
Efter jobbet bad Ericka, min chef mig att jag borde gå till Företagsparken kök och kontrakt eftersom det nästan svämmade över med papperarbete och dom skulle nog behöva lite hjälp. 
När jag kom hem ringde jag till Christopher eftersom jag inte tyckte att vi hann prata klart igår. Han ville gärna komma över och han tyckte också att vi inte hann prata klart igår.
Vi pratade lite och helt plötsligt frågade jag om han ville bo här, och gissa vad han sa!:
"Såklart, det börjar bli lite ensamt i min stuga och jag vill ju kunna vara nära dig."