TS4: Roos • Alienpadda

Innan jag börjar detta inlägg så måste jag säga en ganska konstig sak som hände när jag satte igång spelet idag, Cecilia är gravid... Haha, vaaa? Förmodligen har mina syskon varit inne och skämtat lite men jag vet inte, min lillebror gillar ju att spela the sims 4 och han brukar få låna min dator ibland. Men vi kör på med familjen Roos iallafall. :)
Cecilia somnar fort efter dagen och vaknar klockan tre på dagen, tresovare, haha. ;)
Hon vaknar upp på fel sida av sängen och är inte särskilt glad. Hon lagar äggröra med en liten twist, hon har i pommeskrydda!
Såfort hon smakat på maten blir hon genast glad och äter upp den så snabbt som möjligt. Fast när hon tittar på klockan ser hon att den är tio i fyra och då går hennes favoritprogram Hela Willow Creek lagar mat! Hon har velat vara med i det sen hon var liten och snart kanske den drömmen blir sann. 
Hon sätter sig såklart och kollar och idag ska dom laga sushi, mums! 
Cecilia kommer hem från jobbet och det ser ut som att hon har rullat sig i en lerpöl så det var bara att hoppa ner i badet och bli ren igen.
Det blir morgon igen och Cecilia lagar ostsås och makaroner det var riktigt längesedan hon åt det och hon kunde verkligen inte vänta tills det var klart. Varför ska det stå och koka såå länge?
Hon målat två tavlor med helt olika motiv. En med en alien liknande sak och en med en tekokare och förmodligen ett par ägg som ramlat ur decilitermåttet, vad tycker ni att det ser ut som?