Nedladdningstips • Kläder från JS-Sims

Dessa kläder är från min favorit skapare JS Sims, verkligen fina kläder!
För The Sims 4
Killar
 
Snygga skjortor med tillhörande jeans.
 
 
Fin kavaj med en pull-over under. Det följer även med dessa finbyxor.
 
 
Ett snyggt set med tröja, shorts och knästrumpor. Dessa finns även till The Sims 3. (Finns på samma länk)
 
The sims 4
Tjejer
Snygga shorts med olika mönster
Snygga blusar som är perfekta för fest! Dessa finns även till The Sims 3. (Finns på samma länk)
Fin klänning med snörning upptill, något som varit populärt ett tag.
The Sims 3 
Killar
 Snygga tröjor med tryck på.
 Tröja och även shorts 
 Skjorta och byxor. Jag rekomenderar starkt byxorna, mina favoriter!
 
The Sims 3
Tjejer
Jättefina tröjor som har blivit några av mina favoriter. Särskilt den i mitten!
 Varma långärmade croptops, den längst till höger är min favorit!
Och tillsist, klänningen som förvirrade alla, i sims! Dessa finns även till The Sims 3. (Finns på samma länk).